22-08-2011, 01:48 AM
Citat:quote:
Originally posted by Christensen
Originally posted by Boryx
Originally posted by Christensen
Jeg har været i USA 1 gang, Skotland 3 gange med fly og har aldrig afmonteret min kikkert. Har heller ikke tænkt mig at begynde på det.
Til gengæld kunne jeg aldrig finde på at have den i håndbagagen på en rejse til USA[xx(] Security er for blæst i hovedet til jeg skal nyde nogen chancer med om de forstår reglerne korrekt. Har været ved at miste en riffel på den konto....Mvh
Christensen
Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Og kikkert, hvis den sad på riflen[][xx(]
Det gjord den... og det bliver den ved med[^] Skal ikke nyde noget med at have en kikkert i håndbagagen igennem et af amerikanernes sikkerheds check[xx(][!]
Men man bliver sq lidt bleg om næppet når en zeiss kikkert + en riffel står på højkant. Det er i hvertfald på den forkerte side af 15.000 kr man er ved at miste[B)]
Mvh
Christensen
Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
De eksempler jeg har kendskab til har der ikke været nogen problemer med en fornuftig erstatning, tværtimod....
Men det hjælper jo ikke noget hvis det er på vejen "ud" at man mister sit grej. Omvendt hvis det er på vejen hjem, så har man jo rig mulighed for at erhverve sig noget nyt gear, med højere NIF værdi[][:p].
Jeg afmonterer nu fremover min sigtekikkert, uden bekymringer. Jeg har såmen præsteret at rejse med mit bundstykke i håndbagagen (pas på med indtagelsen af for store mængder alkohol i pakkefasen[]) - det gav anledning til nogen dialog, men jeg kom hjem med bundstykket[^][].
//Boryx
"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"