09-09-2011, 12:09 PM
Citat:quote:
Originally posted by wolf_skate
yes jeg var jo også i direkte kontakt med Bergara og de var faktisk meget hurtige at svare (af 2-3 omgange) med få dages response tid.
Nej mig ville/kunne de heller ikke lave custom på (selv om nederst i et hjørne på en af deres web sider der står noget om det .. men det gælde vist kun løse piper til gænge låse.---- men blank løb (uden skåret kammer) var måske mulighed som reservedel SAMMEN med fuld udstykket APex (men så skal man jo investere i to løb på en gang..øv). Løbet ser ud til at være svejset sammen med 'dimsen' til låsen..så der ikke kan laves setback til at skære nyt kammer i en stadard Apex pipe
Blaser K95 i brugt hvad kan den fåes til? (carbonskæfter fås til omkring 6-700€)- så får man også Jäger (kippblok) lås og kan sætte mer damp på (Merkel K3-4 er vist bare endu dyrere)
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Jeg har været omkring alle de gængse kiplauf på markedet- både brugte og nye.Den sorte K95 har trukket mest.Meeeeen... jeg synes, det er mange penge. Med Apexløsningen vælger jeg så at sætte lidt mere damp på sigtemidlet og det altsammen i tiltro til en gedigen kvalitet på system/ pibe.
Walnut