26-01-2012, 12:07 PM
Det giver ingen menning at lave løst ét skuds magasin til en halvautomat. Du må alligevel ikke bruge den til jagt i Danmark, for til det brug skal magasinet være permanent fastgjort. Og hvis du istedet ombygger halvautomaten til repetér, må du have et løst magasin med 35 skud hvis du gider slæbe det.
Til jagt i udlandet må du som regel have flere patroner end én i magasinet, så jeg kan slet ikke se hvad sådan et skal bruges til ???
-forresten mener jeg det er beskæmmende at leve i en "retsstat", hvor politiet lovgiver om disse ting, selvom forstandige folkevalgte politikere for længst har fastslået, at ABB er så ekstrem, så det ikke giver mening at lovgive generelt mod typer som ham. Jeg troede den lovgivende magt skulle vælges, ikke udnævne sig selv !
M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
Til jagt i udlandet må du som regel have flere patroner end én i magasinet, så jeg kan slet ikke se hvad sådan et skal bruges til ???
-forresten mener jeg det er beskæmmende at leve i en "retsstat", hvor politiet lovgiver om disse ting, selvom forstandige folkevalgte politikere for længst har fastslået, at ABB er så ekstrem, så det ikke giver mening at lovgive generelt mod typer som ham. Jeg troede den lovgivende magt skulle vælges, ikke udnævne sig selv !
M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.