07-03-2012, 01:50 PM
Jeg skyder reelt mest 38Spl +P ladninger i 357 hylstre (jeg vil ikke lave "ringe" i cylinderen på min Freedom Arms [:I])
Min favorit med Wadcutter var ca. 3 grains Alliant Bullseye, men det er ofte vigtigere hvad projektilet er sizet til.. min gamle S&W 586 ville helst have .358 projektiler, men min FA kører fint med både .357 og .356
Jeg har ikke brugt hollow base 147 grains
Min favorit til tærrænskydning er H&N kobberplated .357 125 grains KS HP, med 5,2 grains Bullseye bag... Men det nærmer sig også en +P ladning...[8D]
Alternativ til Bullseye er VV N320 eller N330
Hvis jeg var dig ville jeg vælge krudt først og så lave nogle prøveskydninger..
Fænghætterne kan også have betydning. Jeh har haft held med at få bedre præcision ved at bruge magnum-hætter i visse ladninger.
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Min favorit med Wadcutter var ca. 3 grains Alliant Bullseye, men det er ofte vigtigere hvad projektilet er sizet til.. min gamle S&W 586 ville helst have .358 projektiler, men min FA kører fint med både .357 og .356
Jeg har ikke brugt hollow base 147 grains
Min favorit til tærrænskydning er H&N kobberplated .357 125 grains KS HP, med 5,2 grains Bullseye bag... Men det nærmer sig også en +P ladning...[8D]
Alternativ til Bullseye er VV N320 eller N330
Hvis jeg var dig ville jeg vælge krudt først og så lave nogle prøveskydninger..
Fænghætterne kan også have betydning. Jeh har haft held med at få bedre præcision ved at bruge magnum-hætter i visse ladninger.
Hilsner
Hilsner
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"