16-03-2012, 01:05 PM
Har en Remongton 7600, 3006 Pump action, fordi det er det hurtigste ladesystem der ikke er forkrøblet af vores tåbelige våbenlov, og der er lidt mindre tweed og knickers over den end en almindelig repetér :-) Til alt jagtbart vildt jeg nogensinde kommer ud for - se dog kommentar på min .223 nedenunder.
En Eddystone i 3006, fordi den var sjov at have, og kun kostede 500,- Til 'pynt' i våbenskabet
En Ruger rustfri med laminatskæfte i .223, fordi jeg synes den er flot, og prisen ift. kvaliteten er fornuftig. Til alt det jeg synes en 3006 er overkill til.
En Marlin i .22 - nå nej, den har jeg ikke fået købt endnu :-)... Bliver måske en Trombone i stedet for...
/Kenneth
-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
En Eddystone i 3006, fordi den var sjov at have, og kun kostede 500,- Til 'pynt' i våbenskabet
En Ruger rustfri med laminatskæfte i .223, fordi jeg synes den er flot, og prisen ift. kvaliteten er fornuftig. Til alt det jeg synes en 3006 er overkill til.
En Marlin i .22 - nå nej, den har jeg ikke fået købt endnu :-)... Bliver måske en Trombone i stedet for...
/Kenneth
-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den