Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
politisk indflydelse
Jeg har så sent som igår rykket for fornyelse af min genladetilladelse som udløb i starten af april.
Allerede sidst i marts indsendte jeg den blanket som politiet medsendte meddelelsen om at den snart udløb.
Igår spurgte jeg om den var på vej for jeg opbevarer jo en lille slat krudt ulovligt.

Svaret var at siden nytår var der ikke forlænget ladetilladelser i denne politikreds og at det skete nok ikke før til eftråret.

Jeg nævnte så at jeg jo ikke kan købe krudt så længe at jeg ikke har en gyldig tilladelse, hvortil svaret var at jeg selvfølgelig ikke måtte foretage mig noget som helst, altså heller ikke lade min sidste slat krudt........jeg er målløs [Sad!]

I samme omgang afleverede jeg på mail min anmeldelse af et luftgevær cal.22. Den ville de ikke modtage da det ikke er juni endnu. Men de HAR jo allerede modtaget den da de åbnede min mail....[Big Grin]

Så nu løber jeg snart tør for ammunition og kan ikke dyrke min hobby i mindst et ½ år....selvom jeg indsendte ansøgningen inden den gamle udløb.

Og jeg kan mange flere oplevelser, men dem tager vi i bilen på vej øst over [Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar

Beskeder i denne tråd
politisk indflydelse - af McQuolle - 31-05-2012, 04:24 PM
politisk indflydelse - af barebow - 31-05-2012, 08:17 PM
politisk indflydelse - af M@X 2.0 - 31-05-2012, 09:00 PM
politisk indflydelse - af hogmeister - 31-05-2012, 10:11 PM
politisk indflydelse - af Panthera - 31-05-2012, 10:28 PM
politisk indflydelse - af n a - 01-06-2012, 01:46 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)