Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til at finde artikel fra JÆGER-bladet
Davs. Jeg søger en artikel, bragt i JÆGER, i perioden 2004-2008. Den handler om brugen af 17hmr/17mach2 til rågeregulering/småvildtsjagt. Hvor man mere el. mindre anbefaler at anvende et af nævnte kalibre pg.a. "mindre fare ved nedslag". Jeg ved godt 17'erne ikke var tilladt til jagtformål tilbage i 2004. Jeg skal bruge artiklen til at overbevise jagtudvalget i den lokale jagtforening om, at det ikke bliver "farligere" at regulere, fordi der kommer lidt mere power på kuglen (reguleringen foretages inde i byen. Og der bliver i forevejen anv. 22lr). Jeg har haft kontaktet DJ. Men de kan ikke hjælpe, da de ikke har tidligere udgivelser liggende i deres datasystem[Sad]. Så hvis nogle kunne finde frem til ovennævnte artikel, modtager jeg den med kyshånd. (Gerne scannet ind på pc)

Edit: Har godt set den artikel på riffeljagt.com som ligner ovennævnte rigtig meget. Jeg har også fremvist den for udvalget. Men at få artiklen fra DJ bliver det jo kun bedre af [Smile]
5,5mm luft, 17HMR, 22LR, 222Rem, 12/76 - Pest Control ÜBER ALLES!
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp til at finde artikel fra JÆGER-bladet - af Radis - 26-12-2010, 09:55 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)