15-07-2012, 01:25 PM
Nej, jeg har aldrig afleveret kursusbeviset. Når jeg søger, møder jeg altid op personligt, og så har jeg kopier og originaler med af jagttegn og kursusbevis. Jeg fremviser originalerne, så ekspedienten kan overbevise sig om, at kopierne er ægte, og så afleverer jeg kopierne, men beholder originalerne.
Jeg ved godt, at de selv har en kopimaskine, og de kan slå op i deres registre at jeg har jagttegn. Men ved at have alt i orden når jeg kommer ind, incl en korrekt udfyldt ansøgningsblanket, gør jeg det nemt for ekspedienten at udstede tilladelsen.
På den måde har jeg tit fået en jagtriffeltilladelse i hånden 5 minutter efter jeg har søgt. Genladningstilladelsen tog længere tid, men sådan kan det jo gå.
M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
Jeg ved godt, at de selv har en kopimaskine, og de kan slå op i deres registre at jeg har jagttegn. Men ved at have alt i orden når jeg kommer ind, incl en korrekt udfyldt ansøgningsblanket, gør jeg det nemt for ekspedienten at udstede tilladelsen.
På den måde har jeg tit fået en jagtriffeltilladelse i hånden 5 minutter efter jeg har søgt. Genladningstilladelsen tog længere tid, men sådan kan det jo gå.
M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.