22-01-2011, 11:29 PM
Jeg har alle dage gået og sagt at de der fætter br rifler ( BLASER ) de kunne sgu kun bruges til at brænde træet og jernet kunne bruges til at støbe magasiner til remington.
men men men her kommer mit problem. [:I]
Er sgu gået hen og ændret mening. og er begyndt at gå og drømme om sådan en fætter br skyder [:o)]
Det der tiltaler mig : montage systemtet. med at det sider på piben. så er der ingen problemer med piben ikke sider ens i låsen og ikke skyder precist efter adskillese .
og så er den jo nem at rejse med adskildt.
og så er det jo virkeligt et pent stykke værktøj , kort og dejligt.
Men gider de ærrede formænd og dame ikke godt tale mig fra det . Kan i ikke se jeg kommer på skydebanen med en blaser [:I] efter at have mobbet de andre .
Michael
skovarbejder af guds nåde
men men men her kommer mit problem. [:I]
Er sgu gået hen og ændret mening. og er begyndt at gå og drømme om sådan en fætter br skyder [:o)]
Det der tiltaler mig : montage systemtet. med at det sider på piben. så er der ingen problemer med piben ikke sider ens i låsen og ikke skyder precist efter adskillese .
og så er den jo nem at rejse med adskildt.
og så er det jo virkeligt et pent stykke værktøj , kort og dejligt.
Men gider de ærrede formænd og dame ikke godt tale mig fra det . Kan i ikke se jeg kommer på skydebanen med en blaser [:I] efter at have mobbet de andre .
Michael
Michael