23-01-2013, 05:10 PM
Citat:quote:Mage til gang ævl!
DE DER HAR JAGTTEGN ( og våbentilladelse) UDEN AT VÆRE MEDLEM AF DANMARKS JÆGERFORBUND, ER NOGLE NASSEJÆGERE.
Citat:quote:
I vil gerne gå til skydning, men skidt med jagten i Danmark jamen hvor mange skydebaner tror i der er tilbage uden DJ ? Nåe, i kan måske nøjes med 15 meter indendørs
Nu snakker du som du har forstand til CP!
Som skrevet er jeg medlem af 3 skytteforeninger. Den ene har jeg været med til at bygge banen til i 1991 og har været trofast medlem siden.
Den anden har jeg været medlem af siden 2000 og har siddet i bestyrelsen fom formand 3 år (læs: der hvor vi fik vendt økonomien til noget positivt).
Den tredie var jeg med til at skrive stiftelsesdokumentet på for omkring 4 år siden, og er stadig medlem af.
Så inden du går fuldstænigt i selvsving så mener jeg nu nok jeg er lidt informeret om foreninger[]
De to af banerne skydes der på 100 og 200m på kongsberg anlæg og den sidste er en ren pistolbane.
Så hvor de 15m komme ind i billedet i relation til skydning med jagtrifler, ved jeg ikke rigtigt???
Det vi kræver er forevisning af en gyldig våbentilladelse som krav for at kunne skyde på banen.
Synes nu stadig det er for dyrt for at være med i sådan en sammenslutning og det er så MIN subjektive holdning som jeg ikke har til sinds at ændre fordi der skrives MED STORE BOGSTAVER!
Og nej jeg er som "rkn" heller ikke medlem i noget pamperforbund[]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]