22-02-2013, 11:51 PM
Hvis man er ude efter en repeterriffel med høj skudkadance og sikker funktionalitet, var det så ikke mere fornuftigt med en remington pumperiffel? For mig at se er der næsten kun fordele ved remingtonen i forhold til de andre hvis den skal med på drivjagt og det skal gå lidt "gadagung" som man siger[].
Jeg har en almindelig repeterriffel og på de få drivjagter jeg har været på, har det altid været fordi jeg skyder som de blinde de slås og ikke pga. skudhastigheden, at jeg ikke har fået mere på tasken[:o)]
En rettrækker køber man vel pga. lir, udseende, religion, jegmåhasyge og at man syntes den er fed. Ikke pga. skudhastighed eller bombesikker funktionalitet.
Mvh Thomas
Constipated people just don't give a crap
Jeg har en almindelig repeterriffel og på de få drivjagter jeg har været på, har det altid været fordi jeg skyder som de blinde de slås og ikke pga. skudhastigheden, at jeg ikke har fået mere på tasken[:o)]
En rettrækker køber man vel pga. lir, udseende, religion, jegmåhasyge og at man syntes den er fed. Ikke pga. skudhastighed eller bombesikker funktionalitet.
Mvh Thomas
Mvh Thomas