08-03-2013, 11:32 PM
Citat:quote:Okay, det regnede jeg egentlig også med. Det er dog rart at være sikker. Tak. Har bemærket de er lidt mere frisindede mht. våben her oppe [] Man får jo næsten lyst til at bosætte sig fast!
Det er fuldt ud lovligt, da grønland ikke kræver importtilladelse på sådanne dele.
Citat:quote:Har den ikke med, men kan sikkert godt få den sendt. SKAL det være originalen, eller ville en kopi være ok tror du?
Kan du få én til at sende riffeltilladelsen til dig.?!? Eller har du den med.?
Citat:quote:Det var så lidt! Det kunne da være en mulighed. De har både AI´s egne magasiner og alpha industries, som er aics kompatible. De har den fordel de er dobbelt række der går over til enkelt række fødning, så de er kortere, og ydereligere kan de fås med længere COL,end AI´s. Og så er de billigere [] Generelt lyder det til folk er godt tilfredse med dem.
Så det kan godt ske jeg skulle kigge på Delta Tactical og se om de har AI AICS AX magasiner - og måske få et par ekstra AICS magasiner ved samme ombæring. Tak for link'et i hvert fald. Skal lige se om jeg skal "toppe op" til mine to AICS og éne AICS AX skæfter.
Der var hurtig respons fra deltas kunneservice, og portoen var også acceptabel. 23 AU$ med skib.