Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rössler Titan 6 - Knækket skæfte - Why?! - Update
Hej ærede formænd,

Som I kan læse om og se i en anden beretning herinde, så har jeg netop været en tur i Sverige på vildsvinejagt. Desværre var det eneste der ikke overlevede min riffel!! [V][Sad!][Sad]

Efter at have siddet ude og ventet på grise i ca. 4 timer går jeg hen til bilen og stiller riflen op af den. Et par sekunder efter jeg har sluppet riflen knækker den sammen lige ved låsen og falder til jorden i 2 dele. [:0][:0][:0][B)] Heldigvis skete det ikke ved skudafgivelse. Tror sådan en 9,3x62 med knækket skæfte kan give en prober kæberasler!

Den er blevet passet og plejet og har aldrig været tabt, smidt eller stødt hårdt imod noget. Den har ikke tidligere været med på jagt ved -8°C og det er første gang jeg bruger min 9,3x62 pibe på den. Men derudover så synes jeg ikke der er andre faktorer som burde kunne bevirke dette!!! Har I nogle kvalificerede bud på fejlkilden?! Tror personligt at det evt. kan være fordi årerne i træet slår et "knæk" og at det er i netop dette knæk den er revnet pga. den højere belastning fra 9,3x62. At den så lige knækker sammen i kulden uden nogen særlig påvirkning kan jeg ikke helt forklare. Den har ikke været ude i regnvejr i 2012 overhovedet og står lunt og tørt til dagligt, så mener heller ikke der kan have været fugt i træet som har "frostsprængt" den.

Jeg har netop forfattet et længere brev som jeg sender til fabrikken i Østrig. Så må vi se hvad de siger til det.

Her er lidt billeder:
[Image: IMG_2662.jpg]

[Image: IMG_2661.jpg]

[Image: IMG_2649.jpg]

[Image: IMG_2648.jpg]

[Image: IMG_2663.jpg]

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten

.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar

Beskeder i denne tråd
Rössler Titan 6 - Knækket skæfte - Why?! - Update - af McQuolle - 29-10-2012, 01:28 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)