22-01-2016, 05:47 PM
En overgæret engelsk hvedeale mmed en svage note af hyldeblomst i sommervarmen. Den dur til det meste mad.
En overgæret Brbwn ale med amerikansk humle og mørk kandis ale som standard nyde-øl - også gerne til maden. Går til det meste ...
En Vanille Stout med ekspresso og bananlikør til de "mørke stunder".
Temperatur: Tommelfingerregel fra en håndbrygger: 2 grader C over spritprocenten... 6% = 8 grader C
Skål....
Livet er lidt sjovere, når man laver sin øl selv :-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
En overgæret Brbwn ale med amerikansk humle og mørk kandis ale som standard nyde-øl - også gerne til maden. Går til det meste ...
En Vanille Stout med ekspresso og bananlikør til de "mørke stunder".
Temperatur: Tommelfingerregel fra en håndbrygger: 2 grader C over spritprocenten... 6% = 8 grader C
Skål....
Livet er lidt sjovere, når man laver sin øl selv :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)