29-01-2016, 07:30 PM
mht til at kunne holde til en 'voldsmand': mit gamle Certina DS Q = har holdt til alt det jeg har budt den (og det er meget med over alt jegt/fjeldture .. kun rem skiftes efter behov..gummi/syntet hvis det kræves brug i vand og rusk..læder hvis det bare er der hejmme). den har smal profil og gammeldags viser = det fortrækker jeg iforh til digital udlæsnig (har også et gammelt Polar pulsur ..det er skrumlet og hænger fast når man bruger hænderne i noget 'roderi').. mener vi her ligger i lejt omkring par tusser .. ikke helt billigt , men heller ikke så ekstravagant at man er tvunget at 'pyldre' om det
så tænk på hvad dine præferencer er: skal det være hårdført, let læseligt og 'elegant'/'smalt' - eller klodset og så har alverdens smarte 'apps' indbygget - eller en ½ juvelerbutik for bare pral - eller?
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
så tænk på hvad dine præferencer er: skal det være hårdført, let læseligt og 'elegant'/'smalt' - eller klodset og så har alverdens smarte 'apps' indbygget - eller en ½ juvelerbutik for bare pral - eller?
/wolf_skate