30-03-2016, 02:14 PM
Citat:quote:
Originally posted by Leo
Må jeg ikke spørge lidt ind til erfaringerne med SST'en?
Er dens svaghed ikke netop, at hvis man lader den for hårdt, så er den meget voldsom i ekspansionen?
Mit indtryk af projektilet var egentlig, at det er en udemærket kugle, som er let at få til at gå præcis, men at den helst skal holdes på moderate hastigheder - ellers bliver kødødelæggelsen meget voldsom.
....., men det giver jo selvfølgelig effektiv knald/fald med høj hastighed!
@Leo
SST = Super Shock Tip.
Og lige i dette tilfælde hvor jeg har valgt den kugle er det fordi outfitteren ønsker med mulig knald og fald effekt. Han foretrækker hovedskud, men det er en anden historie.
Hans agenda er at Sika skal blive på stedet. Eller mister man dem i det tætte krat. Jeg har ikke selv været der endnu, men de af mine kammerater der har, beretter at krattet er så tæt at selv en hund ikke kan finde dyrene. Derfor ofrer Fenton gerne et kilo kød for at bjærge resten.
Under mere normale omstændigheder ville jeg ikke vælge så ekspanderende en kugle eller presse den op i fart.
Skydningen igår viste at for en gangs skyld havde Hogmeister ret i at det ikke altid er den hurtigste ladning der skyder de tætteste grupper. URPen samlede bedre end MRPen.
Testskydningen fortsætter []
mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Mvh M@X 2.1