Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaabentilladelse ved export
Hej formaend,

Jeg koebte for et par aar siden en ny riffel i Danmark. Jeg fik naturligvis behoeig vaabentilladelse og fik den indfoert i vaabenpasset. Da jeg boede i Kenya exportererede (altsaa paa en permanent tilladelse fra JM) jeg riffelen dertil. Efter endt gerning flyttede jeg hjem til Danmark i nogle maaneder og genimporterede riflen. Jeg havde natuligvis stadig gyldig vaabentilladelse m.v. Nu er adressen saa Zambia og jeg har atter exporteret samme riffel paa samme maade. Nu var der dog den ikke ubetydelige forskel at den ellers rare politi mand ringede og sagde, at de nu ville slette alle oplysninger om den stadig gyldige vaabentilladelse og vaabenpas. Det indebaerer jo en hel del mere administration og ekstraomkostninger naar riflen skal med hjem igen eller hvis jeg skulle faa lyst til at tage riflen med til Danmark eller Sverige paa ferie/jagt.

Derfor: kan det virkeligt vaere korrekt, at de skal slette min stadig gyldige tilladelse blot fordi riflen er udenfor Danmark i mere end 3 maanedet?? Det var maaske en fejl, at de ikke slettede oplysningerne foerste gang, da jeg var i Kenya?

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar

Beskeder i denne tråd
Vaabentilladelse ved export - af hjemmeladeren - 23-01-2013, 04:34 PM
Vaabentilladelse ved export - af dravis - 23-01-2013, 05:41 PM
Vaabentilladelse ved export - af Lars M. L. - 23-01-2013, 07:51 PM
Vaabentilladelse ved export - af LasseScout - 23-01-2013, 10:32 PM
Vaabentilladelse ved export - af hjemmeladeren - 25-01-2013, 01:24 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)