14-05-2016, 03:18 PM
ville forlænge mht hagl tidlig April, fik pas retur ca 4uger senere tidlig Maj. Der var dog en hage ved det, jeg fik nyt (efter 10år) i efteråret og der havde skrevet forkert våbennummer i passet på min 22LR. Det havde jeg bedt om at få rettet i samme omgang nu mht haglfornyelse = njet.. var ikke sket
Opring , flink dame -> send ind igen og skriv attention med store bogstaver 'HENDES NAVN' .. så ville hun få det direkte og hastebehandle og sende tilbage med A-post. Som sagt som gjort og ca ½uge senere tilrettet pas
Så jeg synes Vest er meget pragmatiske og service mindede.. der et vist delay pga af bunken af ansøg. i spids perioder - men er der noget særligt, prøver de at afhjælpe problemet
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Opring , flink dame -> send ind igen og skriv attention med store bogstaver 'HENDES NAVN' .. så ville hun få det direkte og hastebehandle og sende tilbage med A-post. Som sagt som gjort og ca ½uge senere tilrettet pas
Så jeg synes Vest er meget pragmatiske og service mindede.. der et vist delay pga af bunken af ansøg. i spids perioder - men er der noget særligt, prøver de at afhjælpe problemet
/wolf_skate