26-01-2017, 10:24 PM
Citat:quote:Jeg er medlem af DJ. Og det piner mig grænseløst, at den organisation som burde repræsentere mig, er blevet så utroværdig, at næsten alt de kommer med i forbindelse med den famøse hjortedebat, er så gennemsyret af fordrejelser, propaganda og direkte usandheder.
Originally posted by THORLAK
rolin og n a,
Den/dem der har evnen, har forpligtigelsen - ellers får vi det forhåndværende, uanset. Bare kig på dansk politik generelt, men det fra holder ikke mig for at stemme.
Muligt at sandheden skal frem, men NetNatur er bare for meget, de har jo sat sig det ene formål at lave rav i den for DJ, ene og alene for egen vinding skyld. Det er naivt at tro det er for jægernes skyld.
Det er DJ der deltaget i politiske forhandlinger og lovgivning, derfor meld jer ind i DJ og ændre tingenes tilstand. Indtil da vil det kun være uproduktiv brok, det er kun i Sverige at Facebook grupper har en stemme i vildtforvaltningen.
Mvh Thorlak
[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Det er muligt at du er så vandt til at dine repræsentanter har et frit forhold til sandhed, og synes det er bedre, end at andre afsløre dem.. Men for mig kræver det en stor grad af tilvænning. At acceptere denne moral, og at undlade at forsøge at få sandheden frem.
Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed