27-01-2017, 09:15 PM
Citat:quote:Hvis man nu gerne vil have sandheden frem, og den anden part konsekvent fortæller usandhede. Er man så EMSIG når man hver gang gør opmærksom på, at her kommer igen endnu en røverhistorie.
Originally posted by THORLAK
n a, du har selvfølgelig ret at - de skal holde sig til sandheden. Det er NetNatur jeg synes er for emsig.
mvh Thorlak
[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Såvidt jeg kan se, ville man først begrundet kunne kaldes emsig, hvis man fortsatte, efter at den anden part var begyndt at holde sig til sandheden.
Hvis man af ren træthed stoppede med at pointere den fortsættende strøm af usandheder. Ja så var det jo løgnen som vandt.
I øvrigt erindre jeg at DJ indtil flere gange har beskyldt Netnatur for at tale usandt. (uden at dokumentere ) Så man forstår måske godt hvorfor Hr. Sand kan finde energi, til at afdække den ene løgn efter den anden.
Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed