04-06-2013, 05:37 PM
Hejsa
Er der nogen herinde, der ved, hvad forskellen er på de to hunderacer.
Har haft labrador før - og skal ud og finde en ny hund. Overvejer en Chesapeake som kommende hund... men vil gerne lige vide lidt mere, om hvilke forskelle der er i væsen, stimuleringsbehov og alm. adfærd (ud over udseendet).
Og fra husets frue: Fælder en Chesapeake lige så meget som en alm. labbe?
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Er der nogen herinde, der ved, hvad forskellen er på de to hunderacer.
Har haft labrador før - og skal ud og finde en ny hund. Overvejer en Chesapeake som kommende hund... men vil gerne lige vide lidt mere, om hvilke forskelle der er i væsen, stimuleringsbehov og alm. adfærd (ud over udseendet).
Og fra husets frue: Fælder en Chesapeake lige så meget som en alm. labbe?
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)