06-09-2019, 09:51 PM
En bedrøvet jægersmand kommer til politistationen.
-Min kone er forsvundet.”
Siden hvornår har hun været savnet?”- her til morgen.
Hvor gammel er hun?- 43-44 år
Hvor høj er hun? - tja, en 160-170 cm.
Kropsform? - normal vil jeg tro.
Øjenfarve? - Brun.. nej nok snarere grøn? Det er jeg ikke helt sikker på ...
Hårfarve? - jeg ved det ikke, hun ændrer det hele tiden.
Kort eller langt hår? - jeg kan ikke huske, hun klippede sig selv i sidste uge.
Hvilke klæder havde hun på? - lange bukser eller kjole, tror jeg.
Hvilke sko? - jeg tror de var stiletter eller sneakers. Hvornår gik hun af sted? - nej, hun kørte.
Hvilken type bil? - Mercedes G 300 Lang i business udføring • dækkene var mudrede – og det er nye vinter dæk • letvægtsmetallfælger • centrallås • el.-vinduer • elektriske spejle • varme i sæder • servostyring • airbag i front • sideairbags • indbyggede aflåselig våbenrum • 4 zoners aircondition • metallak umbra grøn • ABS-bremser • 4-hjulstræl • cruisekontroll • læderindtræk • automatgear • tonede ruder • kofanger • bluetooth • diesel-partikkelfilter • elektrisk sæde m. hukommelse • GPS • parkeringsensor bagtil • parkeringsensor foran • radio-FM og dab+ • radio / cd og USB/bluetooth • regnsensor • startspærre/nøglefri betjening • indbyggede skyllestation i bagagerummet
Så begyndte manden at græde.
-Min kone er forsvundet.”
Siden hvornår har hun været savnet?”- her til morgen.
Hvor gammel er hun?- 43-44 år
Hvor høj er hun? - tja, en 160-170 cm.
Kropsform? - normal vil jeg tro.
Øjenfarve? - Brun.. nej nok snarere grøn? Det er jeg ikke helt sikker på ...
Hårfarve? - jeg ved det ikke, hun ændrer det hele tiden.
Kort eller langt hår? - jeg kan ikke huske, hun klippede sig selv i sidste uge.
Hvilke klæder havde hun på? - lange bukser eller kjole, tror jeg.
Hvilke sko? - jeg tror de var stiletter eller sneakers. Hvornår gik hun af sted? - nej, hun kørte.
Hvilken type bil? - Mercedes G 300 Lang i business udføring • dækkene var mudrede – og det er nye vinter dæk • letvægtsmetallfælger • centrallås • el.-vinduer • elektriske spejle • varme i sæder • servostyring • airbag i front • sideairbags • indbyggede aflåselig våbenrum • 4 zoners aircondition • metallak umbra grøn • ABS-bremser • 4-hjulstræl • cruisekontroll • læderindtræk • automatgear • tonede ruder • kofanger • bluetooth • diesel-partikkelfilter • elektrisk sæde m. hukommelse • GPS • parkeringsensor bagtil • parkeringsensor foran • radio-FM og dab+ • radio / cd og USB/bluetooth • regnsensor • startspærre/nøglefri betjening • indbyggede skyllestation i bagagerummet
Så begyndte manden at græde.
Pro rege et grege
Plus ultra
Plus ultra