27-02-2005, 09:59 PM
Hej
M.h.t.spændetrøjen, så siger min kone at det er den eneste måde at holde mig i ro på[]
mvh
Kim
email : kima@dralf.dk
Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Citat:quote:Rolig nu, jeg er først lige kommet hjem, der var lige en pind som skulle Jonseredes.
Han er åbenbart ikke blevet fundet endnu - for det ligner da ikke ham at være så tavs
M.h.t.spændetrøjen, så siger min kone at det er den eneste måde at holde mig i ro på[]
Citat:quote:Vist nok, i betragtning af at jeg rystede af kulde og mandolinfeber, ammunitionen var lånekrudt af tvivlsom og svingende kvalitet,jeg havde glemt mine briller, samt stærk vind fra skiftende retninger skød jeg skidegodt[:I]
Kima fik afprøvet sin nye "gamle" Otterup - vist nok med tilfredsstillende resultat
Citat:quote:Ja, der var ikke mere øl og det var det eneste du skulle sørge for[!]
men han skulle lige prøve en gang til - men da han så resultatet gik han i chock - og forlod stedet i meget ophidset tilstand
Citat:quote:Jeg har altid fart på, derfor er jeg nogen gange tvunget til at forene det nyttige[:p] med det behagelige(ægteskabelige pligter[xx(]) og så bruger jeg den her[^]
Hva' øh ..... kima..... øh ........hvis du skal ha' mere "fart" på, bruger du så chili beans
mvh
Kim
email : kima@dralf.dk
Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.