09-06-2005, 07:41 PM
ATN skrev bla.
ATN du er en heldig/dygtig mand. Kan skyde bukke ude på 320 meters afstand,-
skyde og ramme på halsen i spring og du har en hund der kan vende vildtet og et jagtareal der er så stort at hunden kan løbe hele dagen uden at komme udenfor området.Jeg lider normalt ikke af misundelse, men nu er det lige før[xx(].
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Citat:quote::
Så må jeg nok også prale lidt, det blev til en fin gaffelbuk 5 min før lukketid på dag 1 om aftenen.
Jeg er så heldig at have et stor jagtareal for jeg kan ligge på en stor høj og skyde ned i dalen. Bukken kom ud af skoven nede i dalen og stod perfekt med siden til. Bukken blev skud på 320 m (det er ikke pral) med min Reminton 700 Spec. 223 med Leupold mark 4 6,5-20x50. Nu er der sikkert nogle der mener at den afstand ikke er forsvarlig, men der er altid læ i den del af dalen så vinden får ikke indflydelse, ligeledes er jeg meget fortrolig med min riffel + jagtammo.
ATN du er en heldig/dygtig mand. Kan skyde bukke ude på 320 meters afstand,-
skyde og ramme på halsen i spring og du har en hund der kan vende vildtet og et jagtareal der er så stort at hunden kan løbe hele dagen uden at komme udenfor området.Jeg lider normalt ikke af misundelse, men nu er det lige før[xx(].
knerik
------------------------
knerik
------------------------
------------------------