09-08-2005, 12:38 AM
Citat:quote:
Dit spørgsmål er i øvrigt formuleret meget åbent. Tænker du på skud fra båd eller til vildt, som svømmer - eller både og?
Jeg tænkte meget bredt, da jeg spurgte... alle erfaringer har interesse, lige fra evt. forsøg/erfaringer med/viden om rikochettering på vand til jagt med riffel jvf. en tidligere tråd omkring småkalibrede riffelkuglers nedslagsenergi ved skud til flyvende gæs.....
....vore behårede byttedyr må jo ikke skydes på søterritoriet, så det kan jo kun være fuglejagt....i hvert fald i Danmark....og så evt. regulering af f.eks. skarv....
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)