22-08-2005, 12:41 AM
Citat:quote:
Den nyttigste lektie livet har lært mig er, at idioterne mange gange har ret. (Winston Churchill)
Det har goe' gamle Winston jo ret I, så måske skulle vi alligevel lytte lidt mere til, hvad du har at sige...(I har jo mange gange ret [:p])
Citat:quote:
Man ser tit smarte fyre med dumme kvinder, men man ser næsten aldrig en smart kvinde med en dum fyr. (Erica Jong)
Korrekt - se bare hvordan min hvide elefant - øhhh kone har valgt...[8D] Men - at både Claxels og min kone så ganske åbenbart besidder umådelig intelligens skal jo ikke nødvendigvis lede til chauvinistiske generaliseringer. Se bare på ovenstående citat. Vi er vel enige om, at der i vor alder (30 +/-) er en let overvægt af kvinder i befolkninger - vist nok bare 1-2%(ikke på grund af mænds dumhed, men på grund af den naturlige nysgerrighed, der for mænd til gang på gang at risikere liv og lemmer for menneskehedens udvikling...). Vi er vel også enige om, at der er cirka lige mange single-mænd og -kvinder og at hovedparten af os lever i (officiel) monogami. Erica Jong konstaterer, at mange kloge mænd lever sammen med dumme kvinder, mens kloge kvinder altid lever sammen med kloge mænd. Betyder det ikke logisk set, at andelen af kloge mænd i den mandlige del af befolkningen må være (betydeligt) større end andelen af kloge kvinder i den kvindelige del af befolkningen...?[]
[][][][]
Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.