Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ENDELIG!
Citat:quote:

Originally posted by lady of the house

Ja, endelig, den fornemmelse kender jeg også, tillykke med bukken.[Big Grin]
Jeg havde også endelig Diana med mig i fredags d.21.[Wink]
Jeg var ellers afsted mange gange i starten af okt. men fik bukkefeber hver gang jeg havde et dyr i kikkerten,[Sad] eller også var jeg ved at blive løbet ned bagfra af en lille spidsbuk.[Sad]

Jeg stod stille og ventede i regnvejr, i ca. 1 time, da han endelig kom frem i læhegnet meget langt væk. Der kunne han ikke skydes, et hop og han kunne ligge inde på naboens. Han gik hele tiden langs hegnet, og var også et smut på naboens igen, inden et smaldyr kom ud.
Vente vente og endelig, efter at have ham i kikkerten i ca. 20 min.
drejede han ind på brakmarken, ro på, 10m. inde og så døde han.
Det var mit længste skud til levende vildt, 150m.[Big Grin][Big Grin]

Han vejede 17,5kg. brækket, en spændende opsats, anlæg til en micro 6ender på den ene stang, og den anden stang var meget bagover bøjet spids.[Wink]

Knæk og bræk resten af sæsonen herfra.
Lady

Hej Lady

Selv tillykke.... og knæk og bræk også....sæsonen er jo først lige begyndt, så med lidt held får vi nok lidt flere af de spændende oplevelser, inden sæsonen lukker ned for i år...

[Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar

Beskeder i denne tråd
ENDELIG! - af ran - 24-10-2005, 09:25 PM
ENDELIG! - af Høgh - 24-10-2005, 10:03 PM
ENDELIG! - af ran - 25-10-2005, 12:15 AM
ENDELIG! - af lady of the house - 27-10-2005, 12:01 AM
ENDELIG! - af ran - 27-10-2005, 01:12 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: