20-04-2006, 11:36 PM
Citat:quote:
Originally posted by rhblik
Nå [] I hørte også om renerne [] Vi fik så bare fortalt om en rimelig bestand der var stukket af fra lapperne og dem skulle vi bare plaffe løs på, og som altid "ring omgående hvis i skyder noget"
Der må være en der er bosiddende i Sverige og kunne kigge lidt nærmere om lovgivningen på dette punkt...Svensk er ikke lige helt fatbart for mig[:I]
Rhblik
Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-) http://www.royes.dk
Ja, der vist visse fællestræk imellem vores oplevelser. Kan også godt huske den ramponerede volvo...
Han havde også en svensktalende kammerat, som på jagtens sidste dag røg om bag en busk for at komme frem 1 minut efter....han ville lige vise os nogle bjørne spor i form af afrykkede bær i det lave krat, som bjørnen tilsyneladende havde rykket af.... (Ja hans tur bag busken skete først da vi havde konfronteret ham med, at der nok ikke var vældig mange bjørne på reviret).... Pussigt at den lige skulle have spist bær bag ved busken, der stod helt ud til vejen....
Jeg kan ikke huske hvad fyren hed - men kun at han havde en Steyer MAnlicher bestykket med en pæn pind - lidt autist er man vel []
Vi så dog spor efter bjørn i form af blåbærkagen, som faktisk var så frisklagt, at den stadig dampede da vi fandt den - lige uden for en tæt bevoksning vi havde drevet igennem.... og faktisk erindrer jeg også et enkelt bjørnefodaftryk på en fjeldside en ½ km fra hytten... man kunne tydeligt se klørene i fodaftrykket....
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)