10-05-2006, 06:07 PM
Det er desvärre ikke kun de helt grönne, der har vanskeligt ved at betjene riflen. De, der har fået mere konventionelle konstruktioner ind på rygraden skal også tänke sig om en ekstra gang - ikke mindst når trofäet står foran dem (eller er på vej ind i dem [])
Der er utroligt så enige vi kan blive når snakken går på den unævnelige og dens brugere.
Men det at de er grønne fortsætter jo det meste eller hele deres karriere. Hvor mange har ikke møde dem til den årlige indskydning
med en æske Norma fra forrige generation. Det er verdens bedste patron
for grisen faldt lige i skuddet(statistisk grundlag er så en gris hvor kuglen sad for højt og ramte rygradden( så jeg også det igår i tv)). Når man fortæller at der faktisk findes nye kuglekonstruktioner der ville gøre deres våben til mere effektiv og sikker dræber, får man svaret at det gamle altid har virket. Jeg tillader mig nogen gange at spørge om de også kører Ford T. Her slutter samtalen ofte
da deres våben jo er spitzenklasse og kuglen igen er glemt.
Mødte fornylig en af typen der seriøst mente at 200 grains kugler
er bedst i 308 win for han havde da skudt en buk med den.
Til konstruktionen.
Problemet med disse fejl er at de på et tidspunkt kan udløse krav om pinkoder på sikringen.
VH Søren
Folk mener jeg er selvglad ! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Der er utroligt så enige vi kan blive når snakken går på den unævnelige og dens brugere.
Men det at de er grønne fortsætter jo det meste eller hele deres karriere. Hvor mange har ikke møde dem til den årlige indskydning
med en æske Norma fra forrige generation. Det er verdens bedste patron
for grisen faldt lige i skuddet(statistisk grundlag er så en gris hvor kuglen sad for højt og ramte rygradden( så jeg også det igår i tv)). Når man fortæller at der faktisk findes nye kuglekonstruktioner der ville gøre deres våben til mere effektiv og sikker dræber, får man svaret at det gamle altid har virket. Jeg tillader mig nogen gange at spørge om de også kører Ford T. Her slutter samtalen ofte
da deres våben jo er spitzenklasse og kuglen igen er glemt.
Mødte fornylig en af typen der seriøst mente at 200 grains kugler
er bedst i 308 win for han havde da skudt en buk med den.
Til konstruktionen.
Problemet med disse fejl er at de på et tidspunkt kan udløse krav om pinkoder på sikringen.
VH Søren
Folk mener jeg er selvglad ! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev