13-08-2007, 07:57 PM
De ER med til at presse priserne.
Der er priser jeg kan gøre bedre, og der er priser hvor jeg ikke kan være med. Nosler f.eks.
Som Gammeltoft også skriver, så kan man ikke bare sammenligne med de amerikanske priser.
Jo hvis man er privat og køber nogle få gange hjem.
Men ikke hvis du er en virksomhed.
Man glemmer at en virksom har adskellige udgifter, der skal ligges på produktet (Løn, husleje, forsikring, telefon, internet, webshop leje, revisor, alarmanløg, advokat, rengøring, annoncering m.m.).
Og så skal virksomhedden give to års garanti og acceptere at tage varen retur inden for 14 dage (ved webshop handel).
Det er rigtigt surt at skulle tage en dyr Leupold MK IV kikkert retur, fordi kunden alligevel ikke kan bruge den [xx(]
Og der er pakker der aldrig dukker op.
Jeg har p.t. en pakke , der er efterlyst på niende uge.
Jeg har måttet købe nye varer hjem til kunderne, men har desuden forudbetalt for pakken der endnu ikke er kommet.
Den ene af produkterne i pakken er et spottingscope, jeg ikke lige kan sælge igen senere.
Og så er der når man modtager de forkerte varer fra USA.
Det KOSTER at skulle returnere disse forkerte varer.
Ja jeg kunne blive ved.
Midway og undertegnede tjener ikke kassen på den slags salg.
I følge Henrik/Østjysk så solgte Mogens også fordi det ikke kunne løbe rundt.
Der er priser jeg kan gøre bedre, og der er priser hvor jeg ikke kan være med. Nosler f.eks.
Som Gammeltoft også skriver, så kan man ikke bare sammenligne med de amerikanske priser.
Jo hvis man er privat og køber nogle få gange hjem.
Men ikke hvis du er en virksomhed.
Man glemmer at en virksom har adskellige udgifter, der skal ligges på produktet (Løn, husleje, forsikring, telefon, internet, webshop leje, revisor, alarmanløg, advokat, rengøring, annoncering m.m.).
Og så skal virksomhedden give to års garanti og acceptere at tage varen retur inden for 14 dage (ved webshop handel).
Det er rigtigt surt at skulle tage en dyr Leupold MK IV kikkert retur, fordi kunden alligevel ikke kan bruge den [xx(]
Og der er pakker der aldrig dukker op.
Jeg har p.t. en pakke , der er efterlyst på niende uge.
Jeg har måttet købe nye varer hjem til kunderne, men har desuden forudbetalt for pakken der endnu ikke er kommet.
Den ene af produkterne i pakken er et spottingscope, jeg ikke lige kan sælge igen senere.
Og så er der når man modtager de forkerte varer fra USA.
Det KOSTER at skulle returnere disse forkerte varer.
Ja jeg kunne blive ved.
Midway og undertegnede tjener ikke kassen på den slags salg.
I følge Henrik/Østjysk så solgte Mogens også fordi det ikke kunne løbe rundt.
Mvh. Rex / Guns & Powder