20-12-2007, 11:09 PM
Sauer 202 classic. Det er forbavsende så mange tæsk min har taget med så lidt vedligeholdelse og stadig fungerer[:p]
Køb en sauer fordi:
Den har en sublim låsegang med lavåbnings vinkel.
Den ser godt ud
Let betjenelig snelle
God sikring system når man lige har vendet sig til det.
Ren jagtligt tvivler jeg på der er de store forskelle udover personlige preferancer, så tag ned i en butik og tag dem i hånden og prøv låse gangen, hvordan de falder til skulderen og deres balance... Også vælg sauer'en[]
Ej vælg den du synes bedst om. Tror ikke du kan finde et sagligt argument mod at købe nogen af dem.
Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Køb en sauer fordi:
Den har en sublim låsegang med lavåbnings vinkel.
Den ser godt ud
Let betjenelig snelle
God sikring system når man lige har vendet sig til det.
Ren jagtligt tvivler jeg på der er de store forskelle udover personlige preferancer, så tag ned i en butik og tag dem i hånden og prøv låse gangen, hvordan de falder til skulderen og deres balance... Også vælg sauer'en[]
Ej vælg den du synes bedst om. Tror ikke du kan finde et sagligt argument mod at købe nogen af dem.
Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Mvh
Christensen
Christensen