07-01-2008, 02:20 AM
Citat:quote:
Originally posted by Thomas12cm
Citat:quote:
Originally posted by Sandersen
Nu tror jeg at jeg går ind og ser en sort/hvid polsk dogmefilm med latinske undertekster, nok er de lange, men de slutter da på et tidspunkt...............
/Søren
Jeg fatter ikke at nogen skal komme med sådanne lorte kommentar, fordi at en ny jæger ( i dettet tilfælde mig ) har en masse "dumme" spørgsmål, til de erfarende jægerer.
Sandersen, sådan som jeg har forstået det her er det en FORUM, og det betyder, at man må stille spørgmål til andre. Og så er fuldstændig vælg frit om man vil besvare ELLER LÆSE dem, det bestemmer man selv.
OG HVIS DU SYNTES AT DET ER SÅDAN EN LANG LORTE FILM, SÅ SLUK; OG LAD VÆRE MED AT FØLGE MED[!]
Det er mig der stiller spørgsmål, for det er mig der er i tvivl. Folk er flinke og tålmodige med svar og råd.
Så hvis den eneste kommentar du har er det pis du skriver oven over, så syntes ( skrevet lidt politisk korrekt ) at du helt skal lade være med at skrive noget#"%#&/%#¤/#&/&¤%#%¤[!]
mvh Thomas
ps det vigtigste er vel at jeg for lidt ud af det, og det har jeg gjordt.[]
Thomas, det er første, eneste og sidste gang du vælger at ytre dig på den måde her på VTF - Er du eller andre utilfredse med noget er der et par moderatorer der tager sig af den slags. Udover dette tror jeg nu ikke at du skal lade dig gå på af den slags kommentarer, og egentligt må det vel tilføjes at vi til tider har en enddog meget sort og morbid humor på siden.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane