20-01-2008, 08:09 PM
Nu blander du igen prisen ind i debatten. Prisen er fuldstændig ligegyldig.
Selvfølgelig er du nødt til at købe en pakke af hver for at finde ud af hvad der virker bedst i DIN riffel.
Men når du så har fundet ud af det, så køb kun det der virker og glem prisen.
Min erfaring er bare at oftest følger kvaliteten prisen. Jeg sagde OFTEST.
Før i tiden købte jeg osse det billigste (læs, større egenspredning) til brug på hjortebanen "for der kan man jo ikke se forskel på hvad man skyder med", men da jeg senere gik over til en bedre skydende patron, skød jeg flere points. Tilfældigt eller hvad - jeg har i hvert fald mere tillid til mine patroner og jeg har fået "foræret" en hel del selvtillid, hvilket ikke er uvæsentligt ved skydning. (Det er held heller ikke)[]
--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
Selvfølgelig er du nødt til at købe en pakke af hver for at finde ud af hvad der virker bedst i DIN riffel.
Men når du så har fundet ud af det, så køb kun det der virker og glem prisen.
Min erfaring er bare at oftest følger kvaliteten prisen. Jeg sagde OFTEST.
Før i tiden købte jeg osse det billigste (læs, større egenspredning) til brug på hjortebanen "for der kan man jo ikke se forskel på hvad man skyder med", men da jeg senere gik over til en bedre skydende patron, skød jeg flere points. Tilfældigt eller hvad - jeg har i hvert fald mere tillid til mine patroner og jeg har fået "foræret" en hel del selvtillid, hvilket ikke er uvæsentligt ved skydning. (Det er held heller ikke)[]
--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Mvh M@X 2.1