31-01-2008, 10:59 PM
Der skal altså ikke herske nogen som helst tvivl at jeg helst gjorde som Lani, købte en Cooper... men de er altså ikke sådan at få fingre herhjemme i DK, og købe dem i England går ikke, de har et export forbud som er blevet pålagt dem af Amerikanerne, de må ikke sælge Cooper ud af landet.
Jeg har mailet med Cooper, og de sagde at de ikke havde forhandlere nærmere end i UK og Island, dog sagde de at de søgte efter forhandlere flere steder, også i DK, så jeg har lige smidt Rex et lille hint om at de manglede forhandlere... og han ville da lige smutte forbi deres stand ovre på gun show i Las vegas, så hvis vi er heldige har vi snart en forhandler her i dk... fik du den Rex? []
Hvad med dig Lani, har du fået din lille baby hjem?
Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10 x 56
Sako 75 Finnlight 7 MM Rem. Mag. M. Leupold VX-II 6-18 x 40
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Burris Quad 3-9 x 32
Beretta 686 WO 12/76
Baikal MP 153 12/89
Jeg har mailet med Cooper, og de sagde at de ikke havde forhandlere nærmere end i UK og Island, dog sagde de at de søgte efter forhandlere flere steder, også i DK, så jeg har lige smidt Rex et lille hint om at de manglede forhandlere... og han ville da lige smutte forbi deres stand ovre på gun show i Las vegas, så hvis vi er heldige har vi snart en forhandler her i dk... fik du den Rex? []
Hvad med dig Lani, har du fået din lille baby hjem?
Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10 x 56
Sako 75 Finnlight 7 MM Rem. Mag. M. Leupold VX-II 6-18 x 40
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Burris Quad 3-9 x 32
Beretta 686 WO 12/76
Baikal MP 153 12/89
Vh
Morten
Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Morten
Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.