06-12-2007, 10:05 PM
Se lige den pressemeddelelse her:
"'Nordön' forventes udlosset torsdag aften
Royal Arctic Line forventer losning af charterskibet Nordön afsluttet torsdag aften. På nuværende tidspunkit mangler der stadig at blive losset ca. 60 containere fra lastrum 1 og 3. Der er sket alvorlige skader på dele af lasten, og losningen af skibet er vanskelig og tidskrævende, da gods og maskiner er væltet af flatracks og adskillige containere har så svære skader, at de ikke kan frigøres i lasten og løftes på normal vis. Samtidig har det nederste lag containere i lastrum 1 været under vand, som følge af lækage fra en ballasttank.
Der kan forekomme beskadiget gods inde i containere, der tilsyneladende ser ubeskadigede ud. Ladningsejere bedes i disse tilfælde kontakte det lokale godskontor for optagelse af skadesrapport
Royal Arctic Kundeservice og Reklamationsafdelingen har løbende kontakt til berørte ladninsgejere med status på godset og den kommende skadesbehandling. Formular til skadesrapportering kan printes fra http://www.ral.gl under Serviceydelser.
For yderligere oplysninger kontakt underdirektør i Royal Arctic Line A/S John Rasmussen eller marketingchef Ivalo Egede på telefon +299 34 91 00."
Nu er det sådan, at min våbenpusher sandsynligvis har en 376 Steyr Scout til mig med det skib[xx(]. Han tager den hjem specielt til mig, for han regner ikke med der er mange kunder til sådan en. Hvad gør jeg, hvis riflen har ligget og skvulpet i saltvand hele vejen over atlanten ? Kan den vaskes ren og efterbehandles med WD 40 eller er der finmekanik i aftrækket som begynder at drille senere ? Skal jeg bare nægte at købe den, og så få en anden sendt op ? Jeg må have lidt hjælp her [?][?][?]
Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
"'Nordön' forventes udlosset torsdag aften
Royal Arctic Line forventer losning af charterskibet Nordön afsluttet torsdag aften. På nuværende tidspunkit mangler der stadig at blive losset ca. 60 containere fra lastrum 1 og 3. Der er sket alvorlige skader på dele af lasten, og losningen af skibet er vanskelig og tidskrævende, da gods og maskiner er væltet af flatracks og adskillige containere har så svære skader, at de ikke kan frigøres i lasten og løftes på normal vis. Samtidig har det nederste lag containere i lastrum 1 været under vand, som følge af lækage fra en ballasttank.
Der kan forekomme beskadiget gods inde i containere, der tilsyneladende ser ubeskadigede ud. Ladningsejere bedes i disse tilfælde kontakte det lokale godskontor for optagelse af skadesrapport
Royal Arctic Kundeservice og Reklamationsafdelingen har løbende kontakt til berørte ladninsgejere med status på godset og den kommende skadesbehandling. Formular til skadesrapportering kan printes fra http://www.ral.gl under Serviceydelser.
For yderligere oplysninger kontakt underdirektør i Royal Arctic Line A/S John Rasmussen eller marketingchef Ivalo Egede på telefon +299 34 91 00."
Nu er det sådan, at min våbenpusher sandsynligvis har en 376 Steyr Scout til mig med det skib[xx(]. Han tager den hjem specielt til mig, for han regner ikke med der er mange kunder til sådan en. Hvad gør jeg, hvis riflen har ligget og skvulpet i saltvand hele vejen over atlanten ? Kan den vaskes ren og efterbehandles med WD 40 eller er der finmekanik i aftrækket som begynder at drille senere ? Skal jeg bare nægte at købe den, og så få en anden sendt op ? Jeg må have lidt hjælp her [?][?][?]
Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.