19-10-2008, 04:55 PM
Hvad faren for overførsel af svinepest angår, så har jeg kun hørt om et tilfælde hvor dette er sket. En tysk svinebonde havde fundet en stakkels syg vildsvinegris i skoven. Ud af sit hjertes godhed tog han grisen med hjem i sin egen svinebesætning. Så smittede den hans tamgrise.
Hvis man opfører sig så torskedumt, så skal det jo gå galt. Jeg har mere tillid til danske svineavlere end som så, så jeg tror ikke på, at det vil blive et problem.
Tænk på hvor varmt danske naturelskere taler for, at inderne skal passe godt på deres tigre. Det klinger temmelig hult når vi ikke selv vil risikere noget som helst for en bestand af vildsvin.
Med de kakkelovnsrør der sidder på ryggen af danske jagtrifler, ser jeg intet problem i at lovliggøre natjagt. Gerne også på kronvildt, råvildt og ræve, men det er en anden diskussion.
...så JA TAK til vildsvin i Danmark
Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hvis man opfører sig så torskedumt, så skal det jo gå galt. Jeg har mere tillid til danske svineavlere end som så, så jeg tror ikke på, at det vil blive et problem.
Tænk på hvor varmt danske naturelskere taler for, at inderne skal passe godt på deres tigre. Det klinger temmelig hult når vi ikke selv vil risikere noget som helst for en bestand af vildsvin.
Med de kakkelovnsrør der sidder på ryggen af danske jagtrifler, ser jeg intet problem i at lovliggøre natjagt. Gerne også på kronvildt, råvildt og ræve, men det er en anden diskussion.
...så JA TAK til vildsvin i Danmark
Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.