22-10-2008, 02:20 AM
Citat:quote:
Originally posted by dravis
[
Med hensyn til landbrugets indvendinger, så kan jeg udemærket se problemet i form at markskader, men jeg tror egentlig mest det bliver en ulempe for de landbrugere der ikke forstår at tilpasse sig en ny virkelighed. "Svinebaronerne" har efter min mening haft "alt for lang snor" i årevis, det er på tide at de får at vide at de ikke kan diktere alt i DK, så ævleriet og statistik-pladderet omkring svinepest kan de stoppe tilbage i gylletanken.....
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hey Dravis
Vi er rørende enige omkring at det er på tide at svinebaronerne ikke skal have så lang snor, og at jeg også gerne så vildsvin i dk[]
Men hvis vi skal se lidt realistisk på sagen, så har de nu engang en professionel organisation i ryggen, som ved præcis hvor skoen trykker.
Og en eksport på 32 mia. kr om året er et rigtig godt argument, som de forstår at bruge i deres lobby-arbejde.[V]
At vi så er en økonomisk lille gruppe menneske, som mener at vildsvin ville være velkommende i den danske fauna.... det tror jeg realistisk ikke at vi kommer ret langt med[}]
Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"