18-11-2008, 02:19 AM
Jeg mener jeg læste i et ældre nummer af jæger om nogle forsøg, der viste at, at man skal op på 20+ graders terrænhældning på kuglefanget (indfaldsvinkel) , for at være sikker på at undgå rikochetter... så den der med en lavning i marken er altså ikke god nok, med mindre den har en ret stejl side...
..og da slet ikke med bygninger i skudretningen... tænk hvis man skød forbi eller et skud gik af...[xx(]
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
..og da slet ikke med bygninger i skudretningen... tænk hvis man skød forbi eller et skud gik af...[xx(]
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)