06-01-2009, 01:29 AM
Når man tænker på at det amerikanske samfund er meget baseret på frygt, så kan de udtalelser(primært fra forældrene) man blev mødt med i programmet, ikke overraske nogen.
Nu så vi så eksempler på børn ned til 6 år, som skød med fuldautomatiske våben(desværre konsekvent oversat til "maskingeværer"), men samtidig blev det da også antydet at det absolut ikke var normen i usa - fx. med de udtalelser deres skolekammerater kom med.
Man kan altid finde en række personer, hvis normer adskiller sig betydeligt fra gennemsnittet - det tror jeg personligt at man er lykkedes med i denne udsendelse, eller sagt på en anden måde - jeg tror ikke på at det er et repræsentativt udvalg af forældre vi har set.
Hilsen
Kenneth
-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
Nu så vi så eksempler på børn ned til 6 år, som skød med fuldautomatiske våben(desværre konsekvent oversat til "maskingeværer"), men samtidig blev det da også antydet at det absolut ikke var normen i usa - fx. med de udtalelser deres skolekammerater kom med.
Man kan altid finde en række personer, hvis normer adskiller sig betydeligt fra gennemsnittet - det tror jeg personligt at man er lykkedes med i denne udsendelse, eller sagt på en anden måde - jeg tror ikke på at det er et repræsentativt udvalg af forældre vi har set.
Hilsen
Kenneth
-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den