20-02-2009, 02:30 PM
ja at de er dygtig medarbejderne er jeg ikke i tvivl om!Men den nye ejer skal bare være klar over at de brand made in germany er de de sælger de meste og hvis jeg ved en ting de kommer til at koste kunder i stor stil såfølig skal man tjene penge men når man presser citronen for meget kommer der kun bittre ting ud af den til sidst!Alene folk med forskellige trosbekendelser (Jeg ejer en Blaser de bedste i verden jeg ejer en sauer...)Nu værende Blaser og Sauer ejer køber ikke igen fordi de rygtes hurtigt de med delene made in kebab eller made in Pingpong eller for den sags skyld made in Bulgarien!Førhen vist man hvad man fik!En Blaser som røg rund om ørerne hvis man overdrev med krudt eller en Sauer hvis sikring i aftrækker bojlen var mere end spændende en gang ind imellem men nu made in ausland... na ja jeg holder mig til Steyr frem over eller Sako der er der jeg vil lægge mine penge i fremtiden!
De er ikke altid en fordel at være eller prøve at være en global player.
Lille
The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
De er ikke altid en fordel at være eller prøve at være en global player.
Lille
The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille