16-04-2009, 09:14 PM
Det er blot fordi man skal have et bukkemærke, for at kunne deltage i Jægerforbundets skydning, hvis man skal være i præmieklassen.
Man kan, fik jeg bekræftet for år tilbage, deltage i jægerklassen uden for mesterskab, selvom man ikke har mærke.
Det har de nok ikke ændret på, da de gerne vil have folk ud med riflen.
Det med tilmelding er vist et PR spørgsmål. Kulhuse strandjagtforening har intet problem med at fylde deres skydning i Jægerspris.
Som er på søndag [:p][:p][:p]
Jeg kender da et par steder hvor det kan laves noget fornuftigt med flere afstande på Sjælland; Vigersted, Stold og Bredetved, hvor man må gå nærmere til de enkelte skiver, samt gniben og Jægerspris, hvor man kan gå i terrænnet.
K&B Clax []
Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... []
Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
Man kan, fik jeg bekræftet for år tilbage, deltage i jægerklassen uden for mesterskab, selvom man ikke har mærke.
Det har de nok ikke ændret på, da de gerne vil have folk ud med riflen.
Det med tilmelding er vist et PR spørgsmål. Kulhuse strandjagtforening har intet problem med at fylde deres skydning i Jægerspris.
Som er på søndag [:p][:p][:p]
Jeg kender da et par steder hvor det kan laves noget fornuftigt med flere afstande på Sjælland; Vigersted, Stold og Bredetved, hvor man må gå nærmere til de enkelte skiver, samt gniben og Jægerspris, hvor man kan gå i terrænnet.
K&B Clax []
Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... []
Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel