06-10-2009, 10:31 PM
Hej er lige kommet tilbage fra skotland det gik jo kanon, jeg endte op med tre fine Sika hjorte. Er det muligt og købe sikakald herhjemme[?]
A. Westergaard
A. Westergaard
A. Westergaard
Sika kald
|
06-10-2009, 10:31 PM
Hej er lige kommet tilbage fra skotland det gik jo kanon, jeg endte op med tre fine Sika hjorte. Er det muligt og købe sikakald herhjemme[?]
A. Westergaard
A. Westergaard
06-10-2009, 10:35 PM
Det er åbenbart ikke nødvendigt.......[]
-- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
06-10-2009, 10:48 PM
Jeg havde nemlig lånt et derovre, og den sidste kom direkte til kaldet en kæmpestor hjort. De fløjter/skriger jo ligesom Wapiti/elk gør. Men man kunne vel sikkert modificere sådan et.
A. Westergaard
A. Westergaard
06-10-2009, 11:32 PM
Citat:quote: Hey, du er sikker på det ikke var et Elk kald du havde fat i ?? Iøbet af det halve år jeg brugte i Skotland brugte jeg mange gange at "brøle" sikahjortene, og det var ved hjælp af et Elk/Wapiti kald..
07-10-2009, 12:39 AM
Det kan nemt være at det var sådan et, der stod ikke noget på det..
A. Westergaard
A. Westergaard
07-10-2009, 10:23 AM
Det ER et elk/wapiti kald du skal bruge, så bestil du bare sådan et hos cabelas:-)
Vi gik ind i en dyreforretning i Inverness og købte en stak af de der 1£ plastic pivedyr til hunde. Fløjten i sådan en kalder fint en hjort eller 5 frem[][] tro det eller ej[] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
07-10-2009, 12:53 PM
Ja når en hjort for alvor er i brunst kan man sku næsten kalde dem til sig med et andekald hehe[]
A. Westergaard
A. Westergaard
07-10-2009, 02:13 PM
Det satser STROM og undertegnede på....
Ihvertfald fra på fredag af[^] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)] |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|