Svar: 306
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej,
Jeg går og sysler med at lave en lille trofæ plade til penselfjer,
med et sneppenæb i midten. Er der nogen der ved hvilken behandling næbbet skal have for at "holde sig", skal det bare tørres ud eller [?]
Knæk og bræk
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar: 5.822
Respekt:
0
En af mine jagtkammerater har fået hovedmonteret en sneppe på en plade, hvor der lidt udskæringer i og en masse små huller til penselfjerene.
Når den er fyldt op med penselfjer i alle hullerne kunne den til forveksling ligne en sneppe, der kigger ud gennem en kost...[8D][
][
][
][
]
Til gengæld er den lavet ved en rigtig konservator i lokalområdet...[:I]
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 306
Respekt:
0
Hej Ran,
Den har jeg godt set, og min plan er også at jeg vil have en sådan hovedmonteret sneppe. Men nu har jeg ikke så mange snepper på min samvittighed, faktisk kun 2, og de har ikke været velegnet til en hovedmontering, efter mødet med mine 4 hagl.
Knæk og bræk
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar: 93
Respekt:
0
hej ran
var det mon mugligt at du kunne tage et bill.af trofæ samleren.
jeg er begyndt at samle og er på udkik efter noget lign.
switchback.
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by switchback
hej ran
var det mon mugligt at du kunne tage et bill.af trofæ samleren.
jeg er begyndt at samle og er på udkik efter noget lign.
switchback.
Nej, det vil jeg nu ikke spørge om... det er ikke mig selv, der har trofæet...
Respekt:
0
Den jeg har set er lavet hos Konservator Novrup på Strandvejen i Vejle. Han reklamerer i jægeren.
Svar: 93
Respekt:
0
jeg takker mange gange for det flotte billede.
sådan en trofæ plade må jeg have fat i.
switchback.
Svar: 432
Respekt:
0
Tak for billedet Flemming. Jeg har allerede skrevet en på ønskesedlen til jul. Men det kræver jo lige at man får lukket luften ud af en, hvilket jo ikke er så nemt [:I]
Mvh
Jonas
Svar: 1.014
Respekt:
0
Hej.
For at give en gammel tråd første hjælp vil jeg stille et spørgsmål, som jeg håber I kan svare på.
Hvor kan man få en sneppe-plade, som er one of a kind? Jeg vil gerne have at den er speciel og flot lavet. Sneppen der skal udstoppes bliver formentlig den næste jeg skyder i Danmark - men den kan vel sættes på når pladen er erhvervet?
Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen