Svar: 1.053
Tråde: 0
Respekt:
0
Den ser fin ud - skal nok regne med at HH tager ca. 1.000 ekstra for montager. Sådan plejer det i hvert fald at være.
Stort knald = stort smil :-D
Svar: 1.146
Respekt:
1
Det bliver svært når Ruger på deres hjemmeside skriver at den leveres med montager - men du har sikkert ret - de skal nok forsøge at vride den ekstra tusse ud af dig...
Svar: 523
Respekt:
0
hvorfor skulle montagserne ikke være med når : Skæftet har rembøjler og et ekstra rembøjlefæste til støtteben Harris Bipod medfølger. (ikke afbildet)
Michael
skovarbejder af guds nåde
Michael
skovarbejder af guds nåde
Svar: 1.146
Respekt:
1
Montager = kikkertmontager!??
J.
Respekt:
0
Kikkert montage self
og hvad Ruger skriver, bider på ingen måde på HH.
C
Svar: 4.209
Respekt:
2
HH leverede også for en del år siden en sending S&W 586 6" revolvere, hvor de afmonterede de originale netskårne træ-grebsskaller og satte en billig "gummistøvle" på.. så kunne man få lov til at betale 600,- ekstra for de originale grebskaller....
det ER dog lykkedes mig/os at købe mindst 1 riffel hvor jeg /vi fik presset dem til at levere montagerne med til samme pris...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Respekt:
0
Det er måske lige den sag der gør at de nu går totalt i baglås og slet ikke vil handle hvis man begynder at nævne at normalt følger montagerne med.....?
Jeg fik et møgfald da jeg nævnte det og måtte tale med en anden ekspedient for at få lov til at købe en Mini-14 jeg havde udset mig (hvor jeg i øvrigt helt imod sædvane fik et fornuftigt afslag da han ikke kunne kende forskel på modellerne
Det så jeg som en kompensation for møgfaldet...
Det møgfald har godt nok bevirket at der efterhånden er rigtig langt imellem mine besøg i biksen.
C