Svar: 382
Tråde: 0
Respekt:
0
Ville nok kikke efter en Optimic på tilbud.
Har selv en i 8x42 som er 3 år gammel, fungere utroligt i forhold til prisen.
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar: 2.277
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by fhansen
Ville nok kikke efter en Optimic på tilbud.
Har selv en i 8x42 som er 3 år gammel, fungere utroligt i forhold til prisen.
Enig købte en til at have liggende i bilen. Den klarer snildt at kigge på en buk når solen er på vej ned. Men derefter er den færdig ift. min leupold. Man må ikke forvente det vilde, men man får faktisk mere end 1/10 af en Zeiss for den 1/10 man betaler.
har haft min i 2-3 år
VH Søren
Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar: 1.946
Tråde: 5
Respekt:
16
Min svigerfar købte en billig Leupold ved Rex. Jeg kan ikke huske modelnavnet, men den er vandtæt og fungerer fint.
vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar: 283
Respekt:
0
Enig med eleven.[B)]Min 8x42 lazer er den ringeste kikkert jeg nogensinde har haft.[xx(][xx(][xx(][xx(]
Svar: 257
Respekt:
0
Jeg har bestil en hawke "stalker" 8x56 fra theOpticszone.co.uk på bud, til 50£, den er godt nok lidt stor og tung, men jeg kunne ikke nære mig.
-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar: 2.717
Respekt:
31
IKKE enig med 7' og ultra, vi har 2 Lazer i huset (+ Zeiss, leupold, Tasco Titan:-(, m.fl. Set i forhold til prisen, vi gav få hundrede kroner, har de været rigtig gode som "handskerumskikkerter"
Off topic. En jagtkammerat viste mig sidste år en ny"investeret" kikkert - den var virkelig god og skarp at kigge i - han spurgte hvad jeg troede han havde givet for den? Jeg skød LANGT forbi, svar: 100,- (en hund) i LIDL
CP
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Kristianjuul
Unregistered
Rex, ved du om den kan fås til nogenlunde samme pris herhjemme i butikkerne (eller hvad de tager for shipping til dk)? Er selv på udkig efter en kikkert i samme prisleje.