Ja, det gik så ikke som jeg havde håbet på.Kikkerten er perfekt,men jeg har i løbet af ugen været på skydebane og det første jeg gjorde var at ligge min riffel i bænken og sætte krydset på en bukkeskive og til min store overraskelse pegede piben lige ned i græsset,da jeg kiggede igennem piben.????
Jeg var ikke i skydetunnel med den,men det sidste jeg spurgte om oppe i butikken, da jeg fik den udleveret var om den var "kigget ud" ..........Ja, var svaret og vi har haft en laser på den.????
jeg måtte klikke mere end 1. omgang op for at ramme noget på 100m dvs. at så står kikkerten oppe i den gule skala.
Også skal det tilføjes at imellem piben og kikkert var der så meget luft at jeg kunne få en lillefinger imellem. Det er jeg ikke tilfreds med.
Jeg kørte derop igen i går for at finde ud af hvad vi så gjorde, og de prøvede at overbevise mig om at det de havde gjordt var faktisk den eneste mulighed med den montage og skinne.
Jeg er ikke våbenmekker,men jeg har snakket med nogle som ved meget mere om at montere kikkerter end de gør oppe i butikken og det prøvede jeg at forklare dem, dog uden held.
Den ene ekspedient var direkte ubehøvlet, min kæreste og andre kunder i butikken overhørte ham.
Udtagelser som : ja, de ved jo så meget, dem på de der skydebaner.
Og ja, så må du jo hellere gå med ind og vise hvordan man montere en kikkert.... det sagde idioten sku.Det tror man bare ikke.[
!]
Tilsidet var jeg så arrig og jeg sagde de skulle pille den montage af og give mig pengene retur dvs. 3100kr for montage og skinne også fandme ikke og ham fjolset sagde, at når jeg havde lavet en bytte handel med en anden kikkert,så var det ikke sådan man regnede det ud..???? men men men det var dog det han slog ind på lommeregneren første gang da vi skulle finde en byttepris,det så jeg selv.
[
!]Jeg måtte så forklare ham en gang til at 2500 + 600 = 3100kr også trængte det dog ind.
Jeg har handlet der før oppe i den midtjyske butik,uden problemer,men det her var helt sikkert sidste gang.