10-02-2011, 09:57 PM
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Bønder
|
10-02-2011, 09:57 PM
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet som bidrager til at gøre det meningløst
10-02-2011, 10:06 PM
[][]
Jeg er ikke bonde men tænker bare: Hvorfor skulle gylletanken med gennem den dybe udgravning ? Der anes utilfredshed på lydsporet [] Walnut
10-02-2011, 10:52 PM
[][][]
Jeg er gammel landmand, jeg så den komme[:I] Der er kun ca 10 bolte der holder moter og gearkasse sammen, så galt skal det gå.[B)] Mvh Santo
11-02-2011, 03:36 PM
Betaler man for arbejdskraft fra øst Europa, tjaee så får man jo hvad man betaler for !!!
Glimrende reklame for deres kvaliteter !!!
11-02-2011, 04:51 PM
Priceless[][][]
- det er sgu lige før, man forstår hvad de siger. /bundgaard
11-02-2011, 05:06 PM
Den der med en pind og en lort.....................[] Du ved "giv en bonde" []
Per T Nielsen "wulfric"
Per Tolstrup Nielsen
11-02-2011, 05:36 PM
Shit happens......... 1 " OH SHIT" wipes out 10 "THAT A BOYS"[][][]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
11-02-2011, 06:41 PM
Jeg har selv brækket en Ursus 1604 midt over engang, men jeg brugte min bil som rambuk og ramte den sidelæns ind i baghjulet på den forreste fælgkant.
Begge døde på stedet [B)][xx(] -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
11-02-2011, 08:37 PM
Du havde vel en styrthjelm på, og en gammel madras foran dig da du gjorde det?
èn ting er jo at man gerne skulle have fra forskringen til en ny bil og traktor, men der skulle jo nødig komme tandskader og knoglebrud oveni []. Venlig hilsen Lasse,DTAP ...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
11-02-2011, 09:02 PM
Jeg ramte traktoren + efterspændt gyllevogn med 150 km/t
Traktoren brækkede på midten og blev skubbet et par meter sidelæns. Bilen var totalskadet. Højre forhjul sad på passagersædet. Jeg kom intet til. Ikke engang et blåt mærke. Ford Taunus er en sikker bil [xx(]not -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Mvh M@X 2.1
11-02-2011, 11:36 PM
Mon ikke at de også "delte" regningen.[]
Mvh Hilbilly Roser er røde Violer er blå Dine øjne er-----Åh fuck da også. Jeg tager på jagt. Sover du når jeg kommer hjem ??
Mvh Hilbilly
Roser er røde Violer er blå Dine øjne er-----Åh fuck da også. Jeg tager på jagt. Sover du når jeg kommer hjem ??
12-02-2011, 05:36 PM
Citat:quote:Jer HELL paa udstyre Max..[][][][:o)]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
15-02-2011, 08:21 PM
Hvor lang tid måtte du ligge i stræk efter den omgang...[:0]
Nååå nej.. du lå jo nok ikke i stræk... DWD... [:I][] Hilsner Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality" "Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
15-02-2011, 10:49 PM
Til gengæld kan jeg nu stå op og skifte olie på min bil - uden lift[]
-- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Mvh M@X 2.1
16-02-2011, 01:53 AM
Det er da rart at nogen kan overdive så man kan forstå det.
150 km over en pløjemark i en bil ind i en traktor, og i et land hvor man har venstrekørsel (hvordan får man lige højre forhjul ind på passagersædet så ? ) Men underholdning for nogen er det vel. Ja ved godt det er under off tobic, men aligevel !! Mvh. Rimfire Hunter
16-02-2011, 03:09 AM
Hvor står der noget om pløjemark?
Mvh Otterup
16-02-2011, 03:28 AM
Måske "RimFire Hunter" også tror at jeg bor på en stillehavsø[][8D]
Hilsner Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ "Sapere Aude: Dare to KNOW!" "Do not adjust your mind, there's a fault in reality" "Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
16-02-2011, 03:45 AM
Citat:quote: Bare der er hula hula piger med blomsterkranse er det vel ikke så tosset [][][] Med venlig hilsen Bushman Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
Med venlig hilsen
Bushman Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit. http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
16-02-2011, 01:28 PM
Citat:quote: Den er vist til mig den her. Det skete i Danmark på landevejen mellem Rødekro og Hellevad. Gyllevogne kører en gang imellem på offentlig vej [xx(] Og historien er sand. Der var billeder i avisen af vraget. Ingen overdrivelser her. PS: jeg var hjemme på ferie fra Falklandaøerne og det skete på min fødselsdag kl.11:40 Du kan få telefonmummeret på vidner og min medpassager som fik knust foden mellem sædet og forhjulet. Der faldt dom ved retten i Åbenrå hvor traktorføreren blev straffet for ikke af have givet tegn til venstresving samt haft en passager i førerhuset uden at der var indrettet plads til ham. Ellers noget du vil vide ? -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Mvh M@X 2.1
17-02-2011, 12:15 AM
Men de kan også have det sjovt, de mangler bare fadbamserne: http://www.jordbruksaktuellt.se/?p=35778&pt=105&m=3433
mvh Fair
Mvh.
Fair |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|