20-09-2011, 12:41 AM
halløjsa.. tænker om der er nogle der har erfarring med disse modeller? har selv set på den model der hedder 12x36 og 15x50.. bum bum kom med nogle erfarringer?[]
canon håndkikkert med stabilisator?
|
20-09-2011, 12:41 AM
halløjsa.. tænker om der er nogle der har erfarring med disse modeller? har selv set på den model der hedder 12x36 og 15x50.. bum bum kom med nogle erfarringer?[]
21-09-2011, 12:43 PM
Jeg så en udsendelse, hvor de sammenlignede dem med Image Stabilizer og en tilsvarende uden.
Der var var OK forskel - til fordel for den model med image stabilizer. Men sammenligningen gik kun på om stabiliseringen var en fordel - og det var det. Sammenligningen gik altså ikke på de ting, vi normalt sammenligner kikkerter på - f.eks. lysgennemgang, randskarphed, skumringsegenskaber, vægt, størrelse, garanti, pris osv... Kan desværre ikke huske hvor jeg så det... det var en aften for 1-2 måneder siden, hvor jeg sad og zappede på TV... og faldt ind i programmet... .....nu certificeret indianer...med license to kill... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
22-09-2011, 02:30 AM
Hej Rune
har sendt dig en mail - slå lige pm til |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|