Svar: 5.822
Tråde: 0
Respekt:
0
Jo... den er ret fin! Der kunne man godt få tiden til at gå med at nusse lidt rundt på den.... (Der er jo nok at nusse på!) ;-q
Det er sgu noget sjovere, når der er lidt til gården og gaden. De der udhungrede tøjstativer er der ikke meget sjov ved....
.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 1.776
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by ran
Jo... den er ret fin! Der kunne man godt få tiden til at gå med at nusse lidt rundt på den.... (Der er jo nok at nusse på!) ;-q
Det er sgu noget sjovere, når der er lidt til gården og gaden. De der udhungrede tøjstativer er der ikke meget sjov ved....
Der må have været udsolgt, da hun fik til gaden [
]
Schönauer
Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Svar: 5.822
Respekt:
0
Jo jo... men heller noget til gården og lidt mindre til gaden, end end fotomodel fra Neuengamme.....
.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Svar: 3.033
Respekt:
0
Gaden...Øh...den var lige smuttet!Her synes jeg, at gården hersker nådesløst[:p]
Walnut
Svar: 133
Respekt:
0
Sådan en "kælehval" får jeg nok ikke lov til at tage med i svømmehallen...........
Svar: 37
Respekt:
0
Hun ser ud til man får moslet Moby Dick indenbords..... Dejligt med legetøj, der kan holde til noget........
Svar: 527
Respekt:
1
[
] mmums
** Jo mere jeg øver mig - jo heldigere bliver jeg **
** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **