Svar: 1.629
Tråde: 0
Citat:quote:
Originally posted by ID
Citat:quote:
Hvis det viser sig at blive et problem i Danmark, så vil vi tage det op, men lad det nu blive til et problem først, siger Richard Andersen.
Han lyder som en rigtig fornuftig mand.
Hvis det nu viser sig, at det bål jeg har tændt inde på stuegulvet, skulle vise sig at være et problem, så vil jeg tage problemet op. Men lad det nu blive til et problem først.
Svar: 215
Respekt:
0
quote:
Hvis det viser sig at blive et problem i Danmark, så vil vi tage det op, men lad det nu blive til et problem først, siger Richard Andersen.
Gad vide om ikke der var nogle kloge mennesker der sagde det samme i Sverige , for ikke så forfærdelig længe siden ..
Svar: 2.079
Respekt:
0
Det er jo et "problem" der lader sig løse hvis der er politisk vilje til det. Den eneste grund til at der er ulve i Sverige, er at de er fredede.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar: 1.312
Respekt:
0
Har du nu set xxx kanaler på computeren igen???
Svar: 5.822
Respekt:
0
Ja, 1450 kg 4wd med 130 km/t... der er da vist anslagsenergi nok til en ulv...
Måske man skulle investere i en kængurubøjle for at mindske bulerne i fronten lidt?? ;-)
.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 2.717
Respekt:
31
Så er den set ved Mattrup - i aftes.
Passer meget godt med at den er set en 3 gange i Bryrup Them området.
Kronvildtet har en fast rute den vej via Kongsø.
CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
Svar: 215
Respekt:
0
Skytten på Mattrup er nok vildt begejstret for at få den på kost..[xx(]
Svar: 2.717
Respekt:
31
Der er ihvertfald masser af halvtamme fasaner den kan mæske sig i.
Mattrup driver et stort jagtvæsen.
CP
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
Svar: 2.256
Tråde: 1
Respekt:
13
En enkelt ulv vil næppe gaa efter krovildt alene.
Jeg kan sgu ikke lade være med at smile over al den omtale og angst der er om den ulv. I skruer det op i et plan det ikke hører hjemme.
H
Hogmeister